octombrie 5, 2024
Diverse

MINCINOSUL-MINCINOSILOR, Brinzi Bogdan Florin: conflict de interese si pacalirea bisericii si a enoriasilor (III)

MINCINOSUL MINCINOSILOR Brinzi Bogdan Florin conflict de interese si pacalirea bisericii si a enoriasilor III

Brinzi Bogdan Florin: conflict de interese si pacalirea bisericii si a enoriasilor (III)MINCINOSUL-MINCINOSILOR

Brinzi Bogdan Florin este un „bun samaritean” care timp de trei ani de zile, in calitate de consilier local, s-a aflat succesiv in conflict de interese si a reusit, in interes personal, sa pacaleasca Parohia Comarnic si pe enoriasi. Brinzi Bogdan Florin este un „bun samaritean” care candideaza din partea AUR la functia de primar. Mentionam ca, in anul 2017 Parohia Comarnic a primit un sprijin financiar in suma de 50.000 lei, conform HCL 41/30.05.2017. In anul 2018, Parohia Comarnic a primit un sprijin financiar in suma de 45.000 lei, conform HCL 33/27.03.2018. I) In anul 2020, Parohia Comarnic a primit un sprijin financiar in suma de 50.000 lei, confor, HCL 90/20.11.2020. In fapt, in anul 2017 Parohia Comarnic a primit un sprijin financiar in suma de 50.000 lei, conform HCL 41/30.05.2017. La sedinta de Consiliu Local, mincinosul – mincinosilor Brinzi Bogdan Florin nu numai ca a particpat si nu s-a abtinut de la vot, chiar a votat cu o mana larga, cu alta mana (tot „larga”) a luat banii care au ajuns in buzunarul sau prin firma sa, ZALA Construct!

Mai mult, cu o lacomie vadita a „umflat” preturile materialelor inseland si Parohia Comarnic si pe enoriasi. II) Iata ca si in anul 2018, Parohia Comarnic a primit un sprijin financiar in suma de 45.000 lei, conform HCL 33/27.03.2018. Prin Procesul – Verbal de sedinta a CL se poate constata ca Brinzi Bogdan Florin a fost prezent si a votat, in calitate de consilier local, ulterior cei 45.000 lei au ajuns in buzunarele sale, prin aceeasi firma ZALA Construct!

In spatiul public, Brinzi Bogdan Florin , „bunul samaritean” declara ca doreste schimbarea Orașului Comarnic si se jura ca nu a avut contracte cu statul, dar noi l-am prins cu mana in banii publici. Vom reveni. (Cerasela N.).

Precizări: Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal. Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise. Publicația IncisivdePrahova.ro pune la dispoziția persoanelor interesate DREPTUL la REPLICA prin intermediul următorului email: Brinzi Bogdan Florin: conflict de interese si pacalirea bisericii si a enoriasilor.

Marea reorganizare a IPJConstanța =un pas spre dezastru, dezvaluie cei de la sindicatul Sidepol!

In ciuda numeroaselor sesizări,comunicate ale organizației Sidepol , proteste ale polițiștilor constănțeni, nepăsarea decidenților face ca IPJConstanța să fie in cădere liberă și nu vedem în viitorul apropiat o îmbunătățire a acestor condiții. Incepând de la lipsurile logistice, ce au condus la faptul ca unii dintre politistii-promoției 2023, nu sunt dotați cu veste antiînjughiere și cătușe, dar pe principiul ,,lasă mă că merge așa,, sunt trimiși la intervenții și continuând cu faptul că luna mai ne-a adus în fața unei situații lipsită de orice urma de profesionalism, 1 patrula pe schimb și competența teritorială pe 15 localități sau chiar 18, aceasta reorganizare este aproape un dezastru, mai dezvaluie cei de la Sidepol.

O altă situație inacceptabila este si cazul unei subunități din IPJConstanța, care nu a reușit să asigure schimbul 1, 3 zile consecutiv! Nu mai vorbim că nu se respecta fișa postului la politistii din mediul rural, care sunt planificați numai in serviciul de patrulare, când pentru așa ceva fișa postului prevede un procent de 4 % . Politistii care au asigurat climatul de siguranță publică al turiștilor în stațiuni, au intrat în serviciu la subunitatea unde sunt încadrați, și au ridicat armamentul și au luat în primire autospeciala, dar au fost pontați atunci când au ajuns în stațiunea unde au fost detașați.

Timpul de 2 ore pe drum dus și două ore întors l-au cedat ei din fondul de odihnă. Să continuăm cu Portul Constanta care a rămas în ,,dosul gol”, vorbim aici de D.O.S-ul polițienesc, funcționează în sistem de avarie din punct de vedere al resursei umane, redus chiar de 3 ori față de anii trecuți și ca o amărâta de secție din subordinea Municipiului. Portul Constanța împreună cu celelalte porturi maritime trebuie clar sa funcționeze ca un SERVICIU având în vedere însemnătatea economică și interesul din punct de vedere polițienesc de care acesta ar trebui sa beneficieze.

În schimb și aici lucrătorii sunt amestecați cu cei de la Transporturi Feroviare , sunt închise posturi din lipsa de personal sau pentru a valida o idee „măreață,, a cuiva de pe la centru. În condițiile date nu ne-ar mira faptul ca în locul echipajelor să apară din nou machetele stradale cu autospeciale de serviciu, mai puncteaza cei de la Sidepol. (Paul D.).

În data de 24 mai 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 53/2024 privind măsuri referitoare la salarizarea personalului din unele sectoare de activitate bugetară, precum și reglementarea unor aspecte organizatorice, ale cărei dispoziții prevăd și faptul că se pot deconta angajaților ochelarii de vedere, precizeaza cei de la Sindicatul Europol.

Mai exact, conform art. V din actul normativ adoptat, ”Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, în aplicarea prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare, autoritățile și instituțiile publice, indiferent de sistemul de finanțare și de subordonare, vor deconta lucrătorilor care folosesc în mod obișnuit un echipament cu ecran de vizualizare pe o durată semnificativă a timpului normal de lucru achiziția de dispozitive de corecție speciale, în limita sumei de 500 lei/persoană.”

Mai exact, angajații beneficiază de acest drept în baza rezultatelor examenului oftalmologic care atestă faptul că pentru desfășurarea activității este necesară folosirea de dispozitive de corecție speciale sau, după caz, este necesară modificarea celor utilizate la momentul examinării. Normele de aplicare se aprobă prin hotărâre a Guvernului în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, în cazul de față, până la data de 24 iunie 2024.

Abuzul flagrant de putere al lui Virgil Nanu, Luciana Batranca și Madalin Enache

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe Langa Inalta Curte de Casatie si Justitie – DNA Bucuresti ce are ca obiect fapte de coruptie si abuzuri savarsite la Prefectura Prahova ce era condusa la aceea data de Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova care este implicat în tot felul de escrocherii care mai de care mai colorate. Plangerea penala s-a efectuat tot pentru intabularile de care Virgiliu Nanu „clameaza”, in van, ca „habar” nu are.

Va dezvaluiam ca, plangerea este efectuata impotriva Lucianei Batrinca, in calitate de director OCPI Prahova si Nicolae Madalin Enache, in calitate de Secretar General al Instututiei Prefectului Prahova, precum si a tuturor persoanelor care vor fi identificate in urma cercetarilor si care se fac vinovate de savarsirea infractiunilor mai sus mentionate. De asemenea, precizam cu subiect si predicat ca, din documentele intrate in posesia ziarului Incisiv de Prahova reiese, in clar, ca cel vizat este chiar Virgiliu Nanu. Aceste „intabulari” seamana izbitor cu intabularile din dosarul Fermei Dacilor și escrocheria White Tower.

În urma dezvăluirilor incendiare din ultimele săptămâni, se conturează un viitor sumbru pentru cei implicați în scandalul fondului funciar. Luciana Batranca, Nanu și Enache se află acum în fața unei temnițe iminente, cu DNA-ul batând la ușă pentru a-i cerceta. Acești indivizi, prin presiunile lor ilegale, au blocat semnarea documentației OCPI, ignorând complet drepturile cetățenilor și procedurile legale. Luciana Batranca a devenit marioneta coruptă a lui Virgil Nanu și Madalin Enache, ducând la întârziere punere in executare a unei sentinte definitive si irevovabile de punere in posesie.

Refuzul deliberat al Lucianei Batranca de a semna documentele necesare constituie un abuz clar de putere si scoate in evidenta “’asocierea”’ acestor personaje pentru o serie intreaga de escrocherii. Nanu și Enache au manipulat-o pentru a-și îndeplini propriile interese, iar acest comportament ilegal nu va fi trecut cu vederea de justiție. DNA-ul va aduce lumină în această întunecată rețea de corupție și abuzuri.

În ciuda multiplelor notificări trimise către OCPI Prahova pentru semnarea documentației necesare, toate au fost ignorate. Răspunsurile primite de la OCPI Prahova, semnate de Luciana Batranca, sunt fără nicio susținere legală și constituie o tergiversare evidentă a procesului. Este evident că departamentul juridic al OCPI Prahova este conștient de această manipulare, însă presiunile exercitate de catre Virgil Nanu si Madalin Enache asupra Lucianei Batranca iar aceasta la randul sau asupra subalternilor sunt enorme. Mesajul transmis de această rețea coruptă este unul simplu: blocarea acestui dosar cu orice preț și prin orice mijloace.

Plângerea penală depusă împotriva acestor indivizi si a tuturor persoanelor ce se fac vinovate, marchează începutul sfârșitului pentru corupția din acest caz. DNA-ul este hotărât să aducă acești infractori în fața legii și să le ofere cetățenilor dreptatea pe care o merită. Niciun abuz nu va rămâne nepedepsit, iar acești corupți vor plăti pentru acțiunile lor. Va urma. (Cristina T.).

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații – Secția Anticorupție

Sursa: